نکاتی برای کارآفرینان تازه کار
از – آموزش یک روش کاملاً جدید (شما) برای برنامه ریزی سفر، تا رساندن آن ها به رزرو……. باید آنها را از طریق روشی راهنمایی کنید که با هر چیزی که آنها استفاده کرده اند، بر اساس اعتماد به شما نسبت به برندهای معتبر، متفاوت است. آنها شروع به یافتن گزینه هایی برای پلتفرم شما می کنند.افزایش بازدهی در کار
و حتی اگر بتوانید
بر تصمیم آنها تأثیر بگذارید و آنها را مجبور به رزرو از طریق سایت خود کنید،
"کمیسیون وابسته" جمع آوری خواهید کرد.
بیشتر، همان OTA است که شما بر سر جلب توجه کاربر با آن رقابت میکردید (زیرا آنها موجودی بسیار بیشتری نسبت به شما دارند و شما آن را از آنها اجاره میکنید). و بدیهی است که آنها آن را از پورسانت خود پرداخت می کنند که ارزش آن دو برابر پورسانت شماست.
و درک این موضوع دشوار نیست که وقتی زمان تبلیغ برند فرا می رسد، برند بزرگتر در نهایت برند کوچکتر را از بین می برد!
از این رو،
رقابت با والدین وابسته خود برای یک کاربر نهایی یک استراتژی عالی نیست. به خصوص،
زمانی که کاربر از هر دو آگاه باشد!
برای راه اندازی یک تجارت مسافرتی و ارائه ثبات طولانی مدت به آن، باید روی برنامه ریزی اولیه راه اندازی خود به شدت کار کرد. علاوه بر طرح کسب و کار، بودجه و منابع، برای مقابله با هر تغییر سلیقه مسافران فن آوری و همچنین فراوانی ابزارها و برنامه های کاربردی سفر در دسترس، به سختی نیاز دارید. بزرگترین چالش در این میان ارائه بهترین تجربه مشتری خواهد بود.ابزارهای برقراری ارتباط با مشتریان
Comments
Post a Comment